00:00
00:00
View Profile CoffeeSlice
i pick my stylus thing and draw roundies

OPEN FOR COMMISSIONS!


28, Male

ur mom lmao

Joined on 11/20/18

Level:
4
Exp Points:
111 / 180
Exp Rank:
276,758
Vote Power:
3.61 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
0
Blams:
0
Saves:
0
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal

Latest News

More

Hey, how are ya folks?


I've been kinda slow here with my posting. Just having a hard time managing...time. But I'm getting better at it.

So a bit of an update to new folks around here: Hi!

  • A month ago I got diagnosed with a neuromuscular contracture on my hand. I'm dealing with it pretty okay-ish.
  • Had to take an extra batch of commissions because of reasons. I'm still working through them like a good boy.
  • I've been practicing a bit here and there, trying to improve my stuff. So that's good!
  • I opened up a Patreon! Because apparently it's good to open it up now than later.
  • And that's it!


I know I don't talk much about here, but I'll try to keep at it. Promise <3

Oh yeah, Patreon Plug!

Right now, the whole thing is set up as a tipjar since (with my current schedule) I can't offer much. If you're interested in supporting me and (with the right tier) checking hi-res pics of my stuff, just get over here.


I hope y'all are having a neato teato weekend.

Thanks for reading!!


P.S.: Man I really wanna learn to animate nicely.


1